Nombre de messages : 376 Age : 29 Localisation : IN AMERICAAAA! Date d'inscription : 13/07/2008
Sujet: pas drole mais cute..... Jeu 23 Juil - 4:26
une vid fait par moi quand j'avais rien a foutre
Soetsu Admin
Sujet: Re: pas drole mais cute..... Jeu 23 Juil - 11:38
C'toi qu'a fait les dessins ?
Ony Boulet personnel de Junko - Fan de Lenalee
Nombre de messages : 1375 Localisation : Québec powaaa ! Date d'inscription : 10/04/2008
Sujet: Re: pas drole mais cute..... Jeu 23 Juil - 17:26
C'est là qu'on reconnait les vrai fan oO. Tes expréssions sur les visage de sasuke sont des fois vraiment bien.Ya des sasuke bien réalisé =)
Ta l'air bonne en coloriage aussi =O
America Vieu(x) membre(s)
Nombre de messages : 376 Age : 29 Localisation : IN AMERICAAAA! Date d'inscription : 13/07/2008
Sujet: Re: pas drole mais cute..... Ven 24 Juil - 1:18
nope c pas moi qui dessine c une de mes amies anglais
une autre belle vid cute
vla les paroles:
I shouldn't love you but i want to I just can't turn away I shouldn't see you but i can't move I can't look away
And i dont know how to be fine when i'm not Cause i don't know how to make the feelings stop
Just so you know This feelings takin control Of me and i can't help it I wont sit around I can't let him win now Though you should know I've tryed my best to let go of you But i don't want to I just gutta say it all before you go Just so you know
It's gettin hard to Be around you Theres so much i can't say And do you want me to hide the feelings And look away
And i dont know how to be fine when i'm not Cause i don't know how to make the feelings stop
Just so you know This feelings takin control Of me and i can't help it I wont sit around I can't let him win now Though you should know I've tryed my best to let go of you But i don't want to I just gutta say it all before you go Just so you know
This emptyness is killin me I'm wonderin why i've waited so long Lookin back i realize it was always there to be spoken Now i'm waitin here Been waitin here
just so you know - jesse mccartney
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: pas drole mais cute.....
pas drole mais cute.....
Page 1 sur 1